داماد قاتلی که به خواهر زن ۵ ساله‌اش تجاوز کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 247
نویسنده : امير محمدي

با حکم شعبه اول دادگاه کیفری استان هرمزگان و تائید شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور و تنفیذ آن توسط رییس قوه قضائیه عامل جنایت کودک ۵ ساله به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، این قتل که در روستایی از توابع بندرعباس رخ داده بود با پیگیری بازپرس ویژه قتل و مامورین آگاهی عامل جنایت دستگیر و به دار مجازات آویخته شد.

«ق.ک» قاتل این پرونده در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد که مقتوله را به نام «ز.ح» خواهر خانمم را به بهانه بردن نزد همسرم او را از مادر خانم خود در روستایی از توابع شهرستان میناب گرفتم و به یکی از باغات لیمو در روستایی از توابع شهرستان بندرعباس برده و پس از آزار و اذیت مقتوله از هوش رفت که ازترس وی را داخل گونی پیچیده و در کنار یکی از درختان لیمو دفن کردم.

پس از صدور حکم در دادگاه کیفری استان و تائید شعبه۳۲ دیوان عالی کشور و تنفیذ آن توسط رییس قوه قضائیه سحرگاه روز چهارشنبه هفته گذشته در محل زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.

 

منبع: ایسنا




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: داماد قاتلی که به خواهر زن ۵ ساله‌اش تجاوز کرد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: